ok.maafla klu sy t'over feel plak ye.hu.bt dis is wat i really feel ok?!
act,smlm after u went home,i felt sad..syahdu pon ad..rse cm nk nges pon ad..tp seb bek ak ngntok sgt,so ak tdo awl.ehe..hm..myb sbb xdpt salam ko leklok kot.hu..ala..xdpt cium pipi2 tu.kih2..tp i just wnt to tell u dat im proud to hve a nice fren like u..evn smtimes we dont hve da same issues to agree on,or even da same song to listen to..but i really am glad 2 hve a fren like u..walau ko xske ak puji ko (which i always do)..tp seriously,u r a great fren dat cn share probs,and to rely on..mmg kdg2 ad je bnd ak xpuas ati esp bl ko dga lgu taylor ulg2 kali.haha.hm..
thanks for being my friend..thanks for accepting me for me..thank u for everything.well,forgiving is hard..tp if u try n frgive sumone,u;ll feel terribly awesome!!so,,ak nk mntk maaf sgt2 kt ko if i've ever hurt u in any ways..im sorry for everything..halalkn sume yg ak amek dr ko eh :)
i hope ko akn bjaye dunie akhirat..take care of urself there k..i know u have a bright future..:)ni ak malu jgk nk ckp kt ko..tp i'll be missing you..

Every step I take, every move I make Every single day, every time I pray I'll be missing you Thinking of the day, when you went away What a life to take, what a bond to break I'll be missing you
Its kinda hard with you not around Every day i'll pray for you Till the day we meet again In my heart is where I'll keep you friend Memories give me the strength I need to proceed Strength I need to believe
8 comments:
hehe.thanks aisyah.ak pon rindu kt ko gak.yg ak gelak tu, ak xbce pon lg.hehehe.
ko pon halalkn eh mkn minum ilmu.sume2 ah.
nak tergelak pon ade.da ah kte asyek xsame opinion je.dah tu mcm nk berdebt pon ade.hehe
pape pon,nnti kawen jgn lupe ajak ak eh ;)
haha.ko dlu kowt!! :p
blah la.
perli ak pe.
ko la yg kawen dulu.
ceh..perli kehapenye..jodoh di tgn tuhan.. :)ecece..mcm ustjah xak pny jwpn??kih2
hahaah.mmg mcm ustzh pon.dah ko pon da mcm ustzh.hehehe :)
ceh.byk la ko.hmh!
blaja dl bg abes r.bru pk psl kawen.haha
(ad gaye2 mak2 plak x?haha)
xpeee.kawen dulu pon xpeee.xsalah.lg dpt phle :p
haha..klu cmtu..sileeee laaaa yeeeee ;D
Post a Comment