welcome~~~~

happy reading :)

Thursday, July 8, 2010

kenangan mengusik jiwa ;p


skang tgh kesepian la plak kn?cewwah~
ttbe t'ingt kngn2 lame..kngn mngusik jiwa tuuuu.. ;p
yesterday was my ayah's birthday..n ari last die bekeje..da bsare la tu..ofis die wt farewell party utk die..so smlm die cte2 la kngn2 die..hm..die kte die xsgke yg die bole jd sebak bl nk bg ucapan..die kte,,smpi xtkua ayt yg die reke beberape ari..die rse sebak sgt..ibu pon jd syahdu dga cte die..(ibu mmg kuat touching pon.hu)..die pon sonok sgt sbb dpt byk adiah..ehe..skang umur die da 56thn..smlm kt rmh,xclbrte pon lg bday die..yela..adk brdek yg len xblk..nk clbrte tme sume ad..my along n her husbnd keje n xblk rmh ni..my akk lg sorg ade klas..so,xdpt la clbrte bday ayh..poor dad. :( tp xpela..sume pon da wish..n nnt kite clbrte la..ok? :))
-ayah dan ibu-
dear ayah: i love you so much..xtau cne nk luahkn rse syg tu..n rse btime ksh tu..tp na btol2 hargai ayh..thanks ayh for everythng..u r da best!!i luv you! :')

ok.bkn tu je kngn yg brmain2 dlm pkrn ak ni..(poyos gilos ak.huu)..
t'ingt plak mse kurus2 dl..haih..skang da xthn pny gmok da.isk2..xtau cne ttbe ley jd gmok cmni..huu..nk jd gmok mmg la sng..sng gl kowt~ hu.tp nk jd kurus..sshnye lahai..i've tried so many ways..tp xkurus2 pon..besela..pmls..bak kte my bestfriend:'klu stakat exc 2 3 mnt mmgla
xkurus2'..hm..bkn xnk..tp mls la..*ape nk jd la..haih



next..smlm tme tgh brehat2 tu,,ak pon bcela msg2 yg dlm my hp tu..msg lame2 yg i still smpn lg.huhu.dlm byk2 tu,,ade 2 yg nk ak hghlhgt kt sni..ehe..ok..dis msg
drpd shahira nabila :
"b'pnt lelahlah krne ssgghnya kesenangan itu slps kepayahan.Jgn brdukacita krn hidup ini meletihkn sbb dmikianlah hdup itu diciptakan."
"ada masanya ank adam itu merasakan bebannya mberat,msa seolah m'hmbat,fikirnnya t;jerat,xtahu ap y perlu dbuat,seolah dirinya t'sesat.Tp ingtlah pd pemilik sgla Zat,slagi kta b'usaha kuat,kejayaan pasti ada d'pnenamat.mgkin tiada didunia tapi di akhirat!Sesunnguhnya itulah nikmat terhebat.mge usahamu xsekerat,agr kjayaan mjdi milikmu.."
credit to my besties:shira..thanks dear..:)
mse die bg ni,it was during my a-levels..ad satu mase yg i felt very2 stressed up..rse diri lemah..rse mcm tkut xbole nk wat..then she gave me these msgs..i will b'usehe no matter what!
well..thanks again dear..;')
hm.there's another person yg slalu bg me smgt.7up!haha.hm..thanks..u r always there for me..u always listen to me no matter what..u always make me feel safe..u always saw the best there was in me..u make me believe..u light up my life..u gve me hopes..hm..thank u..thanks so much..bcoz of u,i am strong enough..bcoz of u,my life bcome so wonderful..thank u. :') (bg la can jiwang2 sket eh memndngkn lg sbuln je nk fly ni.hm)
syukur sgt2 ke hadrat Ilahi atas sgle2nye..thank u God.alhamdulillah :))






For all those times you stood by me
For all the truth that you made me see
For all the joy you brought to my life
For all the wrong that you made right
For every dream you made come true
For all the love I found in you
I'll be forever thankful baby
You're the one who held me up
Never let me fall
You're the one who saw me through through it all


You were my strength when I was weak
You were my voice when I couldn't speak
You were my eyes when I couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when I couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed
I'm everything I am
Because you loved me


You gave me wings and made me fly
You touched my hand I could touch the sky
I lost my faith, you gave it back to me
You said no star was out of reach
You stood by me and I stood tall
I had your love I had it all
I'm grateful for each day you gave me
Maybe I don't know that much
But I know this much is true
I was blessed because I was loved by you

You were always there for me
The tender wind that carried me
A light in the dark shining your love into my life
You've been my inspiration
Through the lies you were the truth
My world is a better place because of you

I'm everything I am
Because you loved me

No comments: